May 14, 2015

8 idei din cadrul TeCOMM Bucharest

DSC_0314

In 7 si 8 mai, la Crowne Plaza Bucuresti, a avut loc prima editie a Conferintei de comert electronic, TeCOMM, dupa alte 5 editii de succes organizate in Cluj si Iasi.

Evenimentul s-a desfasurat pe durata a 2 zile si a reunit peste 300 de participanti, majoritatea reprezentanţi ai magazinelor online din Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj Napoca, Deva si Iasi. Speakerii prezenti la aceasta conferinta, au fost unii dintre cei mai buni specialisti nationali si internationali (reprezentanti ai companiilor de top din UK, Polonia, Rusia, Germania si Romania).

TeCOMM a imbinat prezentari si workshopuri in cadrul carora s-a discutat despre cele mai recente tendinte si evolutii in acest domeniu, dar si pe subiecte despre oportunitatile si provocarile intalnite in eCommerce.

In cadrul conferintei s-a discutat despre prognoze asupra trendurilor in eCommerce, sfaturi si noi metode de optimizare pentru site-urile lor online, cu noi perspective pentru cresterea vanzarilor si cu noi oportunitaţi de colaborare.

Iata 8 idei din cadrul conferintei:
Horia Grozea – Director Online & Mobile Payments, mobilpay

“Trebuie sa inovezi continuu si sa fii in pas cu trendurile. Folositi datele despre comportamentul clientilor pe site-ul vostru, informatia este foarte importanta”.

Gabriel Ghita –Business Development Manager, Mastercard

Principalele motive pentru care utilizatorii isi abandoneaza cosul: neincredere, proces prea complicat, securitate.
23% dintre utilizatori isi abandoneaza cosul de cumparaturi atunci cand sunt rugati sa se inregistreze.
97% dintre consumatorii de pe mobile abandoneaza cosul cand li se cere inregistrarea, iar plata este un alt motiv cand vine vorba de abandon.
MasterPass – este un nou serviciu care scapa utilizatorii de toti pasii pe care ii au de facut. Tot ce trebuie sa faca cei care apeleaza la acest serviciu este sa instaleze un Flag, iar MasterPass faciliteaza acest transfer. Procesatorii sunt verificati si acreditati, astfel incat detaliile (ex nr card) sunt securizate si nu exista riscuri.Companii care au deja implementat MasterPass: Banca Transilvania, Garanti Bank, Netopia mobilpay.

Andreea Catu – Community Manager, AVON

“Ganditi-va la customer service omnichannel. Daca aveti un site de eCommerce, trebuie customizat pentru mobile. Segmentarea in comunicare este esentiala.”

Florian Jansen (RU) Managing Director & Co-Founder, Lamoda

“Principalele bariere pentru care oamenii nu cumpara online sunt:
86% nu pot sa atinga produsele, 83% nu pot incerca produsele, 79-80% au probleme cu marimea, teama ca nu le pot incerca, 68% considera complicat procedeul de returnare, 61% livrare contra cost pentru livrarile mici.”

Maciej Wyszynski (PL) Managing Director CEE, Sociomantic

“Ca sa ai succes, trebui sa intelegi consumatorul si comportamentul lui, concentrandu-te pe omni-channel. Nu trebuie sa mai existe bariere intre online si offline, acestea doua trebuie sa mearga impreuna. Principalele probleme in loializarea clientilor: SPAM-ul, comunicarea in masa, promisiuni false, nesincronizarea reclamelor cu procesul de cumparare a clientului, strategie prea generala de pret.”

Ralf Haberich (GER) CCO, Webtrekk and Author Of “Future Digital Business”

“Companiile data-driven vor prelua conducerea, datele vor deveni noul limbaj de business, cu ajutorul acestora, vei putea comunica si vei convinge.
Marketingul de performanta inseamna ascultarea clientilor, ei sunt cei care decid ce ramane si ce nu in programul de marketing, iar analytics-ul este mai important decat oricare dintre canalele de marketing”

Martin Newman (UK) CE, Practicology

“Retailarii au nevoie de lideri care inteleg clientii si iau in considerare o analiza cost-beneficiu, nu doar costurile.
Ce inseamna sa pui clientul pe primul loc: inseamna structurarea in jurul clientului si experienta acestuia, sa oferi consultanta cand este nevoie, sa fii transparent in tot ce faci, sa recunosti nevoile clientilor.”

Radu Vilceanu – Founder & CEO, Contentspeed

“O retea de magazine online garanteaza vanzari online cu costuri minime instantaneu.
In 5 ani: Comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert, fie B2C ori B2B, iar majoritatea magazinelor online vor deschide si magazine offline pentru cresterea increderii si oferirea de servicii, din cauza.”

Speakerii editiei au fost specialisti in mediul online de la companii precum: Mastercard, mobilpay, eMag, Avon, AnyMedia, Silkweb, Delazero, Content Speed, Cognitive SEO, Conversions Academy, GeoRanker, Silkweb, SEO Monitor, elefant.ro, Conversion, IPBoutique, Frisbo, Agile Media, AdLemonade, Loopaa, Netlogiq, TheMarks, iLeo, ConversionWorks (UK), Practicology (UK), Webtrekk (GER), AKM3 (GER), SociomanticLab (PL), LaModa (RU).

Sponsorul principal al evenimentului: Mastercard.

Parteneri: Biroul de traduceri Champollion, ProfitShare, FREE WIFI, Mediatic, MXHost, CityLimo, Toyota, MobilPay.

tecomm-after event

Evenimentul a fost organizat de Libero Events.
Libero Events este o agenţie de evenimente în domenii precum: turism, home&deco, comerţ online, medical şi antreprenoriat. De asemenea, organizăm târguri şi expoziţii: Touristica. Portofoliu nostru conţine şi conferinţele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software ARThitecture Day, Cluj sales, dar şi workshopuri şi seminarii.