April 1, 2015

Află cum să păstrezi loialitatea clienților din mediul online (Comunicat de presa 31.03.2015)

România este una dintre ţările din Europa de Est cu cea mai rapidă dezvoltare a comerţului online, alaturi de tari precum Polonia, Slovacia sau Cehia.

Pentru a anticipa evolutia ecommerce-ului trebuie să urmărim ceea ce se implementează în afara ţării şi să experimentăm cele mai noi tactici de promovare, nu doar pentru vânzări mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare către client şi loializarea acestuia.

În cadrul conferinţei de comerţ online TeCOMM Bucureşti din 7 și 8 mai, Crowne Plaza, Maciej Wyszynski (PL) va vorbi despre care sunt elementele care duc la pierderea loialităţii clienţilor din mediul online, dar şi despre cum pot fi păstraţi cei mai buni clienţi.

Maciej este directorul general pe Europa Centrală şi de Est în cadrul Sociomantic Labs, fiind responsabil pentru strategia regională, dar şi pe strategia de vânzări şi dezvoltare, cât și supravegherea relaţiilor cu clienţii. La CV-ul lui Maciej se regasesc ani de experienta in eBay iar apoi manager la Sociomantic pe Polonia.

Comerţul electronic creşte considerabil de la an la an, motiv pentru care este esenţial ca magazinele online să rămână în fruntea competiţiei pe domeniul de activitate şi să evite greşelile comune la nivel de optimizare.  Tot în  cadrul TeCOMM Bucureşti, Russell Sutton(UK) va aduce informaţii  valoroase de pe una dintre cele mai mari pieţe de e-commerce din Europa. Russell este managerul ConversionWorks, o academie specializată în a ajuta magazinele online să îşi măsoare şi să îşi îmbunătăţească performanţa site-urilor folosind website analytics. ConversionWorks este una dintre puţinele agenţii din Marea Britanie care este recunoscută de Google, drept expert în domeniu,  Russell lucrând in prezent cu companii precum Eurotunnel, Mizuno, Guinness, Radisson Edwardian şi Dulux, pe ale căror echipe le ajută să îşi măsoare mai bine şi să îşi îmbunătăţească performanţa site-urilor.

În cadrul TeCOMM Bucureşti, Russell Sutton va vorbi despre Tag Management Systems, despre importanta lor si cum acestea influenteaza conversiile unui magazin online.

 

Cel mai mare magazin online de fashion din Rusia, LaModa (prezent in 4 tari cu peste 1300 de angajati) va fi reprezentat in cadrul TeCOMM, de catre fondatorul si managing director al acestuia, Florian Jansen. Florian  va prezenta un studiu de caz bazat pe succesul magazinului LaModa.

 

TeCOMM are loc în capitală în perioada 7-8 mai 2015 la Hotel Crowne Plaza.  Sub cupola TeCOMM stau încă 2 evenimente de profil care oferă workshopuri nişate: RoMagento și MarkDay.

In cadrul TeCOMM, invitatii (proprietari de magazine online sau specialisti pe ecommerce) vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi magazine online care au atins succesul.

Prima zi, 7 mai: Conferința generală și RoMagento

Ziua 2, 8 Mai: Workshopuri și Markday

Prima zi de conferință este dedicată dezbaterilor și prezentărilor, iar în paralel va alea loc  RoMagento.

RoMagento este un eveniment dedicat developerilor de magazine online care folosesc  platforma Magento. Scopul acestei conferințe este de a permite dezvoltatorilor și furnizorilor de a se întâlni și a obține cele mai recente insight-uri pe acest segment.

A 2-a zi de conferință este dedicată workshopurilor și studiilor de caz, 12 workshopuri în 2 săli paralele pentru cei interesați de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistică și trademark și alte 6 workshopuri dedicate specialiștilor  în marketing digital în cadrul MarkDay.

Înscrierile la TeCOMM  se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde găsiţi lista speakerilor confirmați  şi agenda completa a fiecarei zile. Puteti achizitiona un bilet la pret redus, daca va inscrieti din timp!

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, IT si antreprenoriat. Portofoliu nostru contine conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Architecture Day, ARThitecture, Cluj Sales, Cluj Insurance Forum dar si workshopuri si seminarii. Libero Events organizeaza de doua ori pe an si targul de turism Touristica.