April 7, 2015

Ai un magazin online? Află care sunt cele mai noi tendințe și strategii de SEO pentru ați crește vânzările

Succesul unei afaceri online vine din vizibilitatea pe care o are pentru comunitatea respectivă. Confruntându-ne cu motoare de căutare care elimină site-urile comerciale din topul rezultatelor pentru a le înlocui cu propriile servicii de advertising, menţinerea statutului de competitor redutabil a devenit o adevărată provocare. Pentru jucătorii de pe piaţa comerţului electronic, stăpânirea unor bune practici pentru creşterea vânzărilor online şi cunoaşterea celor mai noi tehnici poate asigura şi menţine un loc mai înalt în topul concurenţei.

În cadrul ediţiei din Bucureşti a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM aflaţi de la Sergiu Drăgănuş şi Răzvan Gavrilaş care este cel mai important factor pentru a ajunge sus în rezultatele Google.

Razvan GavrilasRăzvan Gavrilaș, este fondatorul și Chief Architect CognitiveSEO, un set de tool-uri SEO focusate pe analiza în profunzime a ranking signals. Cu o experienţă de mai bine de 10 ani în marketing afiliat şi optimizarea motoarelor de căutare, 14 ani de experienţă în programare şi web development, a trecut de la Web Developer la Super Affiliate pentru reţele internaţionale extinse. Cu accentul pus pe tot ceea ce înseamnă motor de căutare, el a dezvoltat strategii pentru stand-out search engine updates.
În cadrul TeCOMM, Răzvan va discuta despre importanţa link-urilor pentru a ajunge în top în rezultatele Google. El susţine că link-urile pot, fie să impulsioneze ierarhizarea site-ului tău, fie să îl penalizeze. Chiar dacă link-urile nu vor mai avea așa mare importanță în creșterea în rank, acestea vor spune intotdeauna o poveste în detaliu al siteului.
“Învaţă cum să “citeşti” link-urile şi să decodifici strategiile de marketing digital ale oricărui site, aşa cum nu a mai fost posibil in trecut!” este îndemnul lui Răzvan Gavrilaş pentru cei care vor participa la TeCOMM Bucureşti.

sergiuSergiu Drăgănuş este Co-fondator şi CEO GeoRanker şi deţinător LocalSEOBoard.com, fiind recunoscut în cadrul industriei de search marketing ca o figură proeminentă în Local SEO. Sergiu şi-a început cariera în online în 2006, ca domainer, când domeniile .eu tocmai fuseseră lansate, prin înregistrarea şi menţinerea unui portofoliu de mai mult de 45k nume de domenii. Nevoia de identificare de tehnici de Growth-Hacking l-a determinat să înfiinţeze platforma GeoRanker, realizând analize competitive pentru lideri de renume mondial ca Rolex, Hilton, Remax.
În cadrul workshopului susținut de Sergiu la TeCOMM Bucureşti, veți învăţa cum să creaţi strategii Local SEO pentru ierarhizarea competitorilor internaţionali şi nationali în Google SERPs, prin definirea locaţiilor targetate şi a publicului ţintă, prin identificarea competitorilor şi prin optimizare continuă.

TeCOMM Bucureşti are loc în perioada 7-8 mai 2015 la Hotel Crowne Plaza.
Sub cupola TeCOMM stau încă 2 evenimente de profil care oferă workshopuri nişate: RoMagento şi MarkDay.
În cadrul TeCOMM, invitaţii (proprietari de magazine online sau specialişti în ecommerce) vor prezenta modele de succes, proiectele în care au fost implicaţi, vor explica ce tool-uri şi date au folosit şi mai ales vor vorbi despre elementele de care au ţinut cont pentru a construi magazine online care au atins succesul.

Structura eveniment:
• Ziua 1 – 7 mai: Conferinta de Ecommerce – vor fi prezentari si dezbateri cu noutati si recomandari
• Ziua 2 – Workshop-uri si MarkDay: 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor in marketing digital in cadrul MarkDay.

Vă puteţi înscrie la TeCOMM București pe www.bucharest.tecomm.ro, unde găsiţi lista speakerilor confirmaţi şi agenda completă a fiecărei zile. Puteti achiziţiona un bilet la preţ redus, dacă va înscrieti din timp!

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, IT si antreprenoriat. Portofoliu nostru contine conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Architecture Day, ARThitecture, Cluj Sales, Cluj Insurance Forum dar si workshopuri si seminarii. Libero Events organizeaza de doua ori pe an si targul de turism Touristica.