April 7, 2017

Startup-urile, incurajate sa se dezvolte la TeCOMM Bucuresti

Proprietarii startup-urilor magazinelor online sunt incurajati sa-si extinda know-how-ul in afaceri prin participarea la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, punctul de intalnire al proprietarilor de magazine online si al profesionistilor in eCommerce, atat din Romania cat si din Europa de Est. Eficientizarea afacerii, platforme online, intelegerea comportamentului cumparatorului sau extinderea la nivel global, sunt doar cateva dintre…

Read More
April 7, 2017

Toma Matei, despre orientarea spre client si experienta acestuia

Cel mai important aspect pe care trebuie sa-l ai in vedere cand vrei sa vinzi in online este respectul fata de client. „Cred ca cel mai important lucru pe care trebuie sa-l ai in vedere atunci cand vrei sa vinzi in mediul online este modul in care suntem tratati in calitate de clienti sau in…

Read More
April 5, 2017

Marius Flore. Fiecare magazin trebuie sa se diferentieze pe piata

Marius Flore, Director eDelivery Channel BT, a participat in cadrul TeCOMM unde a vorbit despre posibilitatile industriei de eCommerce din Romania. El este de parere ca orice actiune pe care o ia un proprietar de magazin online trebuie sa aiba in vedere criteriile pe care clientul le are. „Toate etapele de la procesul de construirea…

Read More
April 5, 2017

Nick Lansley. Strategii si viziune in eCommerce

Nick Lansley a lucrat la una dintre cele mai mari companii din Marea Britanie, Tesco, in departamentul de online services. Încă din anii 90 a simtit ca online-ul va creste si magazinele vor vinde mai usor si unui public mai larg. Experința sa se intinde la inovatie la mentenanta si strategie. Nick gandeste ca un…

Read More
April 4, 2017

TeCOMM: Top 3 elemente cheie pentru succesul unui magazin online

Platformele magazinelor online trebuie sa fie performante si sa ofere servicii de calitate. Potrivit statisticilor din 2017, persoanele cu varsta cuprinsa intre 53 si 71 de ani petrec 4 ore pe saptamana sa cumpere online, in timp ce generatia Millenials petrece aproximativ 6 ore, la fel de mult timp ca in viata reala, informeaza bigcommerce.com….

Read More
April 3, 2017

Carlo Terreni. Imbunatatiri in ecommerce

Carlo Terreni este Co-fondatorul NetComm Suisse Association și conducatorul NetComm Suisse Observatory. A lucrat ani la rand cu determinare si pasiune pentru a ajuta piata din Elvetia si Europa sa se dezvolte pe partea de ecommerce. Digital Consultant sau Account Manager, Carlo a lucrat cu companii precum Tinext, Cornèrcard, Sanofi, AET, Bally, Diamond, Artsana sau Royal Caribbean. Carlo Terreni…

Read More
March 31, 2017

Eugen Potlog, despre clienti, magazine online, newsletter si fidelizare

De peste 10 ani, Eugen Potlog lucrează în online și ecommerce. A fost implicat in coordononarea unor proiecte ca Profitshare sau Conectoo și în prezent este UX Lead & Product Manager la Conversion Marketing (platforma aparatinand de eMAG Group). Eugen vine la TeCOMM Bucuresti, in 26 si 27 aprilie, unde va sustine un workshop interactiv cu proprietarii…

Read More
March 29, 2017

Greseli de evitat in ecommerce cu Mike Bainbridge

Mike Bainbridge este Chief Digital Technologist la Rackspace, in UK. Are un blog dedicat tehnologiei și a lucrat mai bine de 18 ani in industria IT, de unde si pasiunea pentru social media si ecommerce. Adesea este invitat la conferinte si workshop-uri unde le vorbeste oamenilor cu entuziasm despre experientele clientilor si optimizarea site-urilor. Mike…

Read More
March 28, 2017

„Romanilor nu le este frica sa plateasca cu cardul online. Ei o fac constant catre companiile in care au incredere si care le impun acest lucru”

Platile digitale au crescut in 2016 cu 75%, cumuland pana la 7 milioane de tranzactii online (dekstop si mobile), conform Netopia MobilPay, iar valoarea tranzactiilor online a crescut cu aproximativ 40% fata de 2015. Cine cumpara online? Persoanele cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, preponderent barbati (62%) reprezinta majoritatea celor care aleg…

Read More
March 27, 2017

Ovidiu Joita, despre magazinele online si piata de ecommerce

Ovidiu Joita lucreaza in marketing de peste 15 ani. A fondat agentia de marketing si SEO iAgency in 2008, prin intermediul careia a lucrat cu cele mai mari companii si magazine online din Romania. Aveti o experienta de peste 15 ani in domeniul marketingului si al publicitatii. Cum s-a schimbat piata in acest domeniu in…

Read More
Visit Our LinkedIn Channel