April 12, 2017

Despre triunghiul dezvoltarii in eCommerce și cele mai frecvente greseli | Kunle Campbell, 2x eCommerce

Kunle Campbell este Advisor & eCommerce Growth Consultant @ 2X eCommerce. Misiunea sa este de a ajuta magazinele online sa vanda mai mult, sa isi atinga pragurile de performanță sau obiectivele pe care si le impun.

Prin experienta acumulata in companii de renume sau in start-up-uri nisate, Kunle ajunge la proprietarii de…

Read More
April 11, 2017

Doina Vilceanu. Solutii si insight-uri din eCommerce

Doina Vilceanu are in spate o experienta de peste 10 ani in eCommerce-ul international, cu pietele din Europa si nu numai. Coordoneaza departamentele de Vanzari si Marketing de la ContentSpeed, una dintre cele mai mari platforme de eCommerce din Romania care are la activ peste 600 de implementari pentru magazinele online.

Read More

April 11, 2017

Politica de ramburs: la ce sa fie atenti proprietarii de magazine online?

Proprietarii magazinelor online intalnesc adesea clienti care vor sa returneze produsele, iar unii dintre ei abuzeaza de aceasta politica. Pentru evitarea unor astfel de situatii specialistii spun ca magazinele trebuie sa indeplineasca anumite conditii de baza.

Peste 200 de manageri ai magazinelor online si profesionisti in comertul electronic se intalnesc intre 26 si…

Read More
April 10, 2017

Claudiu Farcas – marketing afiliat si eCommerce in Romania

Claudiu Farcas lucreaza de mai bine de 10 ani in mediul online si tot ceea ce tine de el.

In prezent, coordoneaza activitatea operationala a platformei de marketing afiliat Profitshare, un serviciu de promovare dedicat magazinelor online dezvoltat de catre Conversion – cea mai mare agentie de performance marketing din Romania.

Read More
April 7, 2017

Startup-urile, incurajate sa se dezvolte la TeCOMM Bucuresti

Proprietarii startup-urilor magazinelor online sunt incurajati sa-si extinda know-how-ul in afaceri prin participarea la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, punctul de intalnire al proprietarilor de magazine online si al profesionistilor in eCommerce, atat din Romania cat si din Europa de Est.

Eficientizarea afacerii, platforme online, intelegerea comportamentului cumparatorului sau extinderea la nivel global,…

Read More
April 7, 2017

Toma Matei, despre orientarea spre client si experienta acestuia

Cel mai important aspect pe care trebuie sa-l ai in vedere cand vrei sa vinzi in online este respectul fata de client.

„Cred ca cel mai important lucru pe care trebuie sa-l ai in vedere atunci cand vrei sa vinzi in mediul online este modul in care suntem tratati in calitate de clienti…

Read More
April 5, 2017

Marius Flore. Fiecare magazin trebuie sa se diferentieze pe piata

Marius Flore, Director eDelivery Channel BT, a participat in cadrul TeCOMM unde a vorbit despre posibilitatile industriei de eCommerce din Romania. El este de parere ca orice actiune pe care o ia un proprietar de magazin online trebuie sa aiba in vedere criteriile pe care clientul le are.

„Toate etapele de la procesul de…

Read More
April 5, 2017

Nick Lansley. Strategii si viziune in eCommerce

Nick Lansley a lucrat la una dintre cele mai mari companii din Marea Britanie, Tesco, in departamentul de online services. Încă din anii 90 a simtit ca online-ul va creste si magazinele vor vinde mai usor si unui public mai larg.

Experința sa se intinde la inovatie la mentenanta si strategie….

Read More
April 4, 2017

TeCOMM: Top 3 elemente cheie pentru succesul unui magazin online

Platformele magazinelor online trebuie sa fie performante si sa ofere servicii de calitate. Potrivit statisticilor din 2017, persoanele cu varsta cuprinsa intre 53 si 71 de ani petrec 4 ore pe saptamana sa cumpere online, in timp ce generatia Millenials petrece aproximativ 6 ore, la fel de mult timp ca in viata reala,…

Read More
April 3, 2017

Carlo Terreni. Imbunatatiri in ecommerce

Carlo Terreni este Co-fondatorul NetComm Suisse Association și conducatorul NetComm Suisse Observatory. A lucrat ani la rand cu determinare si pasiune pentru a ajuta piata din Elvetia si Europa sa se dezvolte pe partea de ecommerce. Digital Consultant sau Account Manager, Carlo a lucrat cu companii precum Tinext, Cornèrcard, Sanofi, AET, Bally, Diamond, Artsana sau Royal Caribbean.

Read More
Facebook IconYouTube IconTwitter IconVisit Our LinkedIn Channel