Dan Mazilu este profesionistul care a adus pe piața nationala serviciile digitale. Absolvent al Universitatii Politehnice din Bucuresti si olimpic la matematica, conduce de mai bine de 20 de ani compania Mediatel Data.

Stie exact nevoile clientilor si cum sa ii determine sa se comporte intr-un anumit fel. Oamenii sunt sensibili la diferiti stimuli si trebuie doar sa ii ascultam ca sa stim ce sa le oferim.

Dan Mazilu este speaker în cadrul TeCOMM in 26 si 27 aprilie la Bucuresti, unde ne va vorbi despre relatia cu clientii si business-ul privit ca un parteneriat. Inregistrarile continua pe: www.bucharest.tecomm.ro/register

Care sunt top 3 cele mai frecvente greseli ale magazinelor online?

  • Lipsa datelor de contact si o modalitate facila de a fi contactat pe diverse canale;
  • Un proces de verificare si comanda complicat, cu totii stim ca trendul zilelor noastre este simplitatea si usurinta unei achizitii;
  • Vizibilitatea redusa pe mobil, precum si descrierea si calitatea imaginilor, a site-ului si a produselor afisate.

Considerati serviciul de call center o necesitate pentru corporatiile ce vor sa se extinda? De ce?

Call Centerul este interfata de comunicare, punctul de legatura dintre o companie si clientii sau potentialii sai clienti. Rolul sau este de a asigura in primul rand suportul informational necesar clientilor sau potentialilor clienti ai unei companii, suport furnizat printr-o infrastructura specifica de catre un personal specializat.

Principalul canal de comunicare il reprezinta telefonul, la care se adauga e-mail, SMS, social media si chat. Orice Call Center este construit pe trei componente: oameni, tehnologie si procese, eficienta acestuia fiind determinata atat de performanta fiecarei componente in parte cat si de modul in care ele lucreaza impreuna.

Noi consideram ca un astfel de serviciu este vital pentru orice corporatie si influenteaza bunul mers al acesteia, in directia propusa. Interactiunea dintre corporatie si client este cea care determina de cele mai multe ori continuarea sau achizitia noua a unui serviciu de la compania in discutie. Un Call Center performant aduce performante si implicit cresterea unei corporatii din orice industrie.

Care sunt modalitatile pe care dvs. le utilizati pentru a va da seama care sunt nevoile clientilor?

Mediatel Data este o companie atipica si tocmai de aceea nu avem un sablon de succes in relatia cu clientii nostri. Solutiile noastre custom aduc un plus relatiei cu clientii si conexiunea ce se creeaza intre noi e de asemenea speciala, diferita de la un client la altul.

Recunoastem ca pastram legaturile cu clientii active, comunicam si ii vizitam des si astfel le aflam necesitatile. Nevoia de business a unui client ne obliga pe noi sa cream zi de zi solutii profesionale, ne provoaca sa fim mai buni pentru ei.

Aveti in portofoliul companiei dvs. clienti importanti atat la nivel national cat si international. Ati observat cumva la toate aceste companii, un model comun in relatia pe care ei o au cu clientii?

Corporatiile pastreaza un trend general, la urma urmei este reteta lor de succes, care aplicata, se pastreaza astfel. Ce putem divulga noi este faptul ca modul de abordare via IVR, formulele de inceput si programele de fidelizare sunt comune, cultura clientilor facand insa o diferenta in abordarea acestora si la nivel de relatie companie-client, fiind un lucru pozitiv aceasta personalizare.

Se mai aplica vechea expresie „clientul nostru stapanul nostru” si in zilele noastre? De ce credeti asta?

De peste 20 de ani suntem prezenti in industria de call si contact center si am simtit schimbarile ce s-au produs de la generatie la generatie. Noi personal nu am mers dupa deviza „clientul nostru stapanul nostru” niciodata, am cautat insa sa dezvoltam relatii de tip parteneriat, de colaborare, fara a uita ca ne centram pe client, pe satisfacerea si multumirea sa.