Despre succesul unui magazin in mediul online: „Campaniile de publicitate sunt prea agresive pentru aceste vremuri. Ale noastre nu sunt invazive”

Conferinta de comert electronic TeCOMM Bucuresti sustine industria de eCommerce din Romania si Europa de Est. Vrem sa aflam care sunt provocarile, abordarile si pasii de urmat spre succes ale celor care activeaza in aceasta industrie iar pentru aceasta am discutat cu proprietarul unui magazin online renumit din Cluj-Napoca.

CasaBIO este magazinul online ce vinde produse ecologice si naturale, unice in Romania. Alina Varadi este Manager General la „CasaBIO cu sanatate”, este specializata pe Api-nutritie – un concept inventat, practicat si promovat de echipa CasaBIO, ca o dieta benefica pentru mentinerea sanatatii, fara reactii adverse.

Cum ati inceput sa lucrati in acest domeniu?

Noi suntem prezenti in online de acum 10-11 ani, am inceput cu un site www.ezidri.ro, unde avem doar aparatele inteligente: uscator de fructe – o descoperire frumoasa, prin care ne putem salva fructele si legumele din propriile gradini, microprocesor care gateste singur (gatim fara sa stam langa cratita), propolizatoare de aer (o varianta inedita pentru bolile aparatului respirator) – care arunca microparticule de propolis in aer – toate veneau cu ceva unicat la acea vreme, unele dintre ele mai sunt unicat si acum pe piata din Romania.

Ce ne diferentiaza pe noi de multi altii care sunt in acest domeniu este faptul ca suntem inovativi, impletim utilul cu placutul si preferam preventia decat tratamentele. Si aici va voi da cateva exemple:
A. Ne pastram greutatea corporala consumand polen si pastura ROMANESTI – la masa de dimineata, cu efort minim si beneficii uriase.
B. Consumam laptisor de matca ROMANESC pentru o memorie mai buna, pentru voie buna zilnica, ca si masca de fata – perfecta, ca si hrana pentru corp si par, deoarece noi folosim amestec de miere cu laptisor de matca ca si gel de dus sau sampon, oferind o hrana perfecta pielii si parului.
C. Varianta de dulce pentru noi inseamna fructe uscate ROMANESTI si multe sorturi de miere din ROMANIA – un dulce perfect.

Ce fel de produse vindeti?

Toate produsele sunt testate, selectate si verificate ca si compozitie, mare parte din produsele noastre fiind unicate si cu adresabilitate spre pastrarea sanatatii. Preferam produse ROMANESTI dar de supercalitate, am lucrat mult si cu furnizorii nostri pana am ajuns la acest nivel, dar ne bucuram ca am gasit furnizori deschisi la ideile si retetele noastre.
Ca si grupe:
– produse apicole – cele mai importante pentru noi: laptisor de matca, polen crud, pastura cruda, larva de matca, larva de trantor, toate ROMANESTI;
– produse fara gluten;
– produse unicat pe care am reusit sa le producem in Romania: fasole atzuki, seminte de dovleac fara coaja, magiun de prune de Topoloveni BIO, dulceata de topinambur (insulina vegetala), dulceata de mormondica, ulei de dovleac, ulei de canepa, produsele de canepa despre care am scris si o carte cu retete proprii.

Care sunt cele trei provocari in materie de comert electronic pentru dvs. si care sunt cele trei temeri?

Sa fii unicat – pentru noi si ceea ce suntem noi nu exista concurenta, doar imitand incepi sa ai temeri. A multiplica acest concept ar insemna sa ne multiplicam noi personal – e imposibil, prin urmare nu avem temeri.
Cea mai frumoasa provocare este sa gasim solutii la fiecare poveste care se indreapta spre noi, iar armonia sa primeze, indiferent de solutia gasita.

Care a fost cea mai reusita campanie implementata de dvs. in mediul online si care au fost rezultatele?

Campaniile noastre nu sunt invazive, lumea a ajuns sa nu mai doreasca sa auda nici o reclama, iar campaniile sunt prea agresive pentru aceste vremuri.
Noi de obicei le oferim retete utile (facebook CasaBIO), pregatire pentru medici si nutritionisti, (avem si o Asociatie acreditata de Colegiul Medicilor) – informatii utile cu adresabilitate direct consumatorilor vegani, dar niciodata o campanie directa, cum ar fi reduceri masive „zile negre” – chiar ma intrebam de ce nu „love day sau sweet day”?
Toate aceste informatii au condus cu pasi siguri spre succes, deoarece sunt multi care au inceput „sa auda” si care au experimentat o astfel de dieta, astfel ca au avut prilejul sa ii cunoasca beneficiile.

Cat timp a durat dupa ce v-ati implementat site-ul pana la prima vanzare?

In aceeasi zi am avut prima vanzare, deoarece persoana care a lucrat la site era deja „polenizata”, iar informatia s-a propagat rapid in randul cunoscatorilor, fiind printre primii pe piata care am comercializat astfel de produse.

Ce parere aveti despre prezenta in online: o necesitate sau un trend?

Cu siguranta e un trend in primul rand, dar si o necesitate. Eu personal prefer sa dau un telefon si sa obtin exact ce am nevoie, nu sunt o consumatoare de site-uri, dar sunt multi care prefera aceasta varianta, mai ales generatia noua (sub 25 ani).

Editia din acest a TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 26-27 aprilie la Radisson Blu Hotel*****, iar inscrierile continua pe bucharest.tecomm.ro.