March 22, 2016

Google Analytics: anywhere şi anytime

Speaker premiat ca “World’s Best Analytics Practitioner” prezent la TeCOMM Bucureşti

Mediul online are un avantaj greu de egalat de către celelalte canale de comunicare şi anume faptul că este transparent, majoritatea acţiunilor realizate de clienţi pot fi urmărite şi măsurate.

Ca proprietar al unui magazin online, unul dintre cele mai mari avantaje este acela că poţi să monitorizezi aproape tot. Este foarte important să ştii ce caută vizitatorii care intră pe site-ul tau. Unul dintre instrumentele de baza în măsurarea performanţei unui website este Google Analytics, un tool care îţi arată numărul de vizitatori pe site, numărul de pagini pe care le-au văzut, traseul pe care ei l-au avut prin site-ul tău, cât timp au stat, cum au ajuns.

Steen Rasmmussen

Steen Rasmussen (Danemarca), unul dintre cei mai buni analişti în digital marketing din Europa şi inclus în top 250 traineri activi din cadrul programului Google Partners Academy la nivel global, va fi prezent ca şi speaker în cadrul TeCOMM Bucuresti din 21 Aprilie.

Experienţa practică de peste 15 ani în optimizare on-line de site-uri și web analitics pentru clienţi precum Microsoft, Ericsson, Oracle and Johnson&Johnson i-a adus titlul de ”World’s Best Analytics Practitioner” 3 ani la rand, recunoaştere oferită de Digital Analytics Association.

De vreme ce mediul online devine din ce în ce mai aglomerat cu diverşi jucători, este crucial să ai cel mai performant website pentru toate segmentele. Instrumentele de analiză te ajută să obţii rezultate mai bune cu resurse mai puţine “ este de părere Steen Rasmussen, care este şi Senior Partner şi Co-Founder@IIH Nordic (Danemarca) – una dintre cele mai mari agenţii de online marketing şi analytics din Europa, premiată ca fiind “Best Danish Analytics House” în 2013-2014.

Ca speaker internaţional de renume el şi-a împărtăşit cunoştinţele cu privire la modul de organizare şi cum să asiguri câştiguri în marketing prin analytics în diverse locuri de la Silicon Valley și New York, la Budapesta și Barcelona.

În worksopul pe care îl va susţine în cadrul TeCOMM, Steen va vorbi despre ”Cum să duci analiza clienţilor tăi la nivelul următor”. Sesiunea oferită de el se va baza pe cazuri practice şi o serie de date operaţionale. Sesiunea te va ghida în lumea datelor şi va identifica 7 dintre întrebările cheie din zonele de interes. Nu va fi vorba despre web metrics, ci despre adevăratele insight-uri despre clienţi, despre concurenţă, performanţe de marketing şi impactul asupra business-ului, ceea ce te va ajuta să îţi îmbunătăţeşti strategia de marketing online, dar şi relaţia cu utilizatorii şi businessul în general.

Sfatul pe care acesta îl oferă unui proprietar de business de online este: ”Încetează să urmăreşti să obţii date perfecte şi începe să te foloseşti de ceea ce ai! Datele nu au valoare până când nu începi să foloseşti recomandări pe baza de date şi perspective de îmbunătăţit în cadrul business-ului tău. Aşadar, încetează să te consideri un analist de date, ci mai degrabă un business-developer care utilizează date, obiectivul principal fiind să generezi rezultate pozitive pentru business, nu să generezi date.”

Speakerii care şi-au confirmat deja prezenţa la TeCOMM vin din agenţii şi magazine online din UK, Polonia, Danemarca, Olanda şi România: David Rothwell (Autorul Best Seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce“),  Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai mari agenţii de strategie online din UK), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist şi eCommerce Manager@Euroflorist – companie fondată în 1982 şi lider de piaţa pe Europa în servicii de livrare online de flori oriunde în lume – Olanda),  reprezentanţi ai companiilor Urgent Cargus, MasterCard, Banca Transilvania, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion, Flanco, DWF, ProClick etc.

Conferinţa TeCOMM se află la a-VIIIa ediție la nivel national, eveniment la care sunt asteptaţi peste 250 de retaileri online care au deja un business online sau îşi doresc un start-up în acest domeniu, cât şi cei din domeniile conexe care oferă servicii, soluţii sau produse de ecommerce.

Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Organizatorii au pregătit preţuri speciale care oferă participanţilor reduceri considerabile din preţul integral al biletelor, în funcţie de perioada înscrierii. Până în 31 martie, preţurile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii oferă şi reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preţurile.

Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce  îl are în dezvoltarea societății și a mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor:  MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive

Silver Sponsor: Banca Transilvania

Recommended payment processor: mobilPay

Travel partner: Paravion

Official car: Tiriac Auto, CityLimo

Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus

Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi, ContentSpeed.

Despre Libero Events

Libero Events este agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnatura careia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi  târguri: Touristica.

—————————————————–

Laura Biriş

Project Manager Libero Events

0728484102

laura@liberoevents.ro