April 15, 2016

Karol Karpinski (Facebook): eCommerce insights din culisele Facebook-ului

Top playerii eCommerce-ului din România – impactul în rândul consumatorilor

Din totalul domeniilor de eCommerce din România care dețin un cont oficial pe platforma de socializare Facebook, printre top playeri se află domeniile: librăriile on-line, fashion, cosmetice și îngrijire corporală, electronice, dar și jucării.

Potrivit Zelist.ro, marketerii și specialiștii în promovarea online pe segmentele amintite mai sus postează cel mai adesea în ziua de miercuri, iar interactivitatea consumatorului pe paginile de Facebook se desfășoară cu precădere în zilele de miercuri și joi pentru librării, fashion, cosmetice și jucării, în vreme ce în domeniul electronic impactul este mai ridicat în ziua de luni.

Secretul menținerii interesului viu al utilizatorilor şi afaceri de succes pe Facebook

 Facebook te face să îți dorești să fii mereu cu un pas înainte. Prin comunicare – postări virale, inovare, grija pentru client, dar și potențialii clienți la care un magazin online poate ajunge.

Despre toate acestea și nu numai, cei care lucrează în eCommerce, de la magazine online până la persoanele care activează în domeniile conexe, vor afla tool-uri și strategii în cadrul TeCOMM – conferința de eCommerce din 21 Aprilie din București.

La nivel global, Facebook reunește 1,59 miliarde de useri se logheaza în fiecare lună, potrivit datelor furnizate de www.websitebuilderexpert.com.

În Romănia, numărul de pagini active de facebook a crescut cu peste 7000 în ultimul an, în vreme ce din anul 2014 în 2015 paginile active arătau o creștere de doar 300, informează Zelist.ro, în urma propriei monitorizări specializate on-line. Din totalul numărului de utilizatori, 90,61% (7,61 milioane de persoane) și-au setat orașul de reședință, iar cei mai mulți deținători de cont Facebook provin din București, respectiv 1,90 milioane de persoane (24,97% din total), urmați de cei din Timișoara, Cluj-Napoca și Iași, conform www.digi24.ro.

Utilizatorii sunt cei care stabilesc și lista viralelor pe platforma de socializare, de la cele care exprimă check-in-uri eronate ale starurilor intrenaționale până la distribuirea performanței sportivilor români sau promovarea României de către bloggeri din alte țări.  Facebook devine o a doua casă a utilizatorilor, care exprimă și interesele lor din offline.

Karol Karpinski-facebook

Karol Karpinski (Facebook): eCommece insights din culisele Facebook-ului la TeCOMM București 2016

 Pasionat de eCommerce, cu o experienţă de peste 9 ani în online marketing, Karol este specializat în: Mobile, Search Engine Marketing, Email Marketing şi Affiliate Programs.

În acest moment el este Client Partner for Global Marketing Solutions@Facebook, unde focusul său principal este comunicarea, alături de  păstrarea relaţiilor cu marketerii celor mai mari branduri din Europa Centrală şi de Est. Karol foloseşte trendurile şi insight-urile de la Facebook pentru a-şi ajuta clienţii în implementarea de noi tool-uri şi produse.

Facebook reprezinta pricipalul canal de achiziţie de noi clienţi pentru magazinele online, astfel, Karol va vorbi despre provocările şi oportunităţile unui magazin online folosind Facebook în a atrage clienţi şi va aduce în discuţie cifre: reach, opţiuni de targeting şi măsurători, având date specifice despre Europa Centrală şi de Est.

Karol Karpinski este keynote speaker pe 21 Aprilie la TeCOMM.

Alături de Karol Karpinski (Facebook), peste 250 de retaileri online sunt așteptați să ia parte la dezbateri, panel-uri și workshop-uri susținute pe durata zilei de 21 Aprilie. TeCOMM aduce în atenția publicului de eCommerce nume precum, David Rothwell – Autorul Best Seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce“,  Chris Jones – User Experience Director@Blueleaf – una dintre cele mai mari agenţii de strategie online din UK, Euroflorist (Olanda) – companie fondată în 1982 şi lider de piaţă pe Europa în servicii de livrare online de flori oriunde în lume, cât şi reprezentanţi ai companiilor Urgent Cargus, MasterCard, Banca Transilvania, Veinteractive, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion, Flanco, DWF, ProClick, Zoot.ro etc.

Conferinţa TeCOMM se află la a-VIII-a ediție la nivel national, eveniment la care sunt asteptaţi peste 250 de retaileri online care au deja un business online sau îşi doresc un start-up în acest domeniu, cât şi cei din domeniile conexe care oferă servicii, soluţii sau produse de ecommerce.

Înscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Organizatorii au pregătit preţuri speciale care oferă participanţilor reduceri considerabile din preţul integral al biletelor, în funcţie de perioada înscrierii. Până pe 8 aprilie, preţurile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro. Mai mult, organizatorii oferă şi reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preţurile.

Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce  îl are în dezvoltarea societății și a mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor:  MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive

Silver Sponsor: Banca Transilvania

Recommended payment processor: mobilPay

Travel partner: Paravion

Official car: Tiriac Auto, CityLimo

Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus

Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi, ContentSpeed.

Despre Libero Events

Libero Events este agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnatura careia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi  târguri: Touristica.

—————————————————–

Laura Biriş

Project Manager Libero Events

0728484102

laura@liberoevents.ro