April 14, 2016

Retailerii online se intalnesc in Capitala la TeCOMM – Conferinta de eCommerce

Power to the customers

Primavara aceasta este dedicata comertului electronic. In 21 Aprilie, in Bucuresti, are loc editia aVIII-a la nivel national TeCOMM eCommerce Conference&Expo, unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est. TeCOMM este un eveniment dedicat atat proprietarilor de magazine online, cat si furnizorilor ce ofera produse, servicii si solutii de eCommerce. Evenimentul sta sub semnatura agentiei de organizari evenimente Libero Events, care organizeaza aceasta conferinta in doua din principalele orase de interes: Bucuresti si Cluj-Napoca.

Romania este una dintre tarile din Europa de Est cu o piata de eCommerce inca tanara, dar care evolueaza progresiv de an la an, alaturi de tari precum Polonia, Slovacia sau Cehia. Predictia pentru urmatorii ani este ca eCommerce-ul va fi considerat cel mai important instrument de vanzari, iar 50% din vanzarile din offline vor fi influentate de strategiile si campaniile care se desfasoara in online.

Prin aceasta editie dorim sa oferim participantilor cele mai noi tool-uri si tactici eficiente de promovare, nu doar pentru vanzari mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare catre client si loializarea acestuia. Speakerii invitati vor aborda subiecte privind inovatia in comertul online si cum trateaza acestia diferitele probleme din aceasta sfera, toate acestea avand ca tema centrala  “Power to the Customers”. Atat dezbaterile cat si prezentarile, workshopurile si networking-ul sunt extrem de valoroase, pentru ca participantii isi poti exprima nelamuririle, ideile sau intrebarile, pentru a obtine raspunsuri avizate.afirma Laura Biris,  (project manager  TeCOMM)

Power to the customers, conceptul  editiei de la Bucuresti

Romanii sunt online, cumpara din ce in ce mai mult si mai divers si devin din ce in ce mai sofisticati. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor. Editia TeCOMM Bucuresti va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii acestuia si modul in care business-urile online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.

La TeCOMM Bucuresti sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti din domeniile conexe implicati in activitatea de online a business-urilor.

Cei peste 20 de speakeri profesionisti vin din agentii si magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania si vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.

Printre speakerii internationali care si-au confirmat prezenta se numara: Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Rob Smith (Managing Director @Blueleaf– una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK) ), Steen Rasmussen  (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), David Rothwell (Author of the Amazon Best Seller “The AdWords Bible for eCommerce“,), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist and E-commerce M anager@Euroflorist). Reprezentanti ai companiilor MasterCard, Conectoo, MobilPay, Paravion si Ecco Shoes se numara printre speakerii nationali prezenti la eveniment.

In prima partea a zilei, conferinta va debuta cu prezentari si dezbateri precum“Make your customers feel unique” si “Hope is not a strategy”, iar in a doua parte a zilei vor avea loc 9 workshopuri strategice din care 3 workshopuri vor fi adresate marketingului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM).

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro  unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii.

Pana la data de 29 februarie veti putea beneficia de reduceri, preturile pentru conferinta pornesc de la 69 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preturile.

 

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce  il are in dezvoltarea societatii si a mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor:  MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive

Silver Sponsor: Banca Transilvania

Recommended payment processor: mobilPay

Travel partner: Paravion

Official car: Tiriac Auto, CityLimo

Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus

Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi, ContentSpeed.

Despre Libero Events

Libero Events este agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnatura careia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi  targuri: Touristica.

—————————————————–

Laura Biriş

Project Manager Libero Events

0728484102

laura@liberoevents.ro