Sven Bally are peste 14 ani de experienta în eCommerce. Fondator si Senior Consultant la XETA, Sven ofera servicii de consultanta pentru Senior Executives, ajutandu-i sa inteleaga si sa modifice experienta pe care o ofera clientilor.

Lucreaza in comert angro, in vanzarea cu amanuntul, in marketing B2B, moda si sectorul B2C. Lider de antreprenoriat, acesta isi dovedeste interesul pentru afaceri, facand eforturi si depunand munca constant pentru proiecte ce conduc la succes comercial si ajuta organizatiile sa-si atinga scopurile.

Invitat la TeCOMM Bucuresti in 26 si 27 aprilie, vom discuta despre magazinele online si cum sa ne folosim de datele pe care le avem despre clienti si produse pentru a oferi servicii si experiente mai bune. Mai multe despre TeCOMM pe: www.bucharest.tecomm.ro

Aveti peste 14 ani de experienta in marketing online. Cat de eficiente credeti ca sunt campaniile de marketing prin e-mail in ziua de azi?

Marketingul prin e-mail devine din ce in ce mai putin efficient. Agentiile de publictate trebuie sa abordeze mai inteligent comunicarea prin e-mail si sa aiba grija la relevanta. Simpla trimitere de mesaje in masa nu inseamna vanzari reale.

Care sunt cele trei domenii in care v-ati dori sa investiti cel mai mult, in industria comertului online?

As investi in automatizarea reclamelor, platforme pentru data magament si in resurse digitale.

Cum aplicati efectiv efort si activitati in proiecte, pentru a avea succes?

Convinge-i pe toti sa se implice: managementul, investitorii, partenerii, furnizorii etc.

Care sunt, in opinia dumneavoastra, cele cinci obiective pentru orice companie noua care isi doreste succes in industria comertului online?

Alege fie implicarea in pietele mari, fie pe o piata de nisa, acroda atentie experientiei clientilor, angajeaza oameni talentati, apeleaza la consultanti si experti ai industriei din afara companiei si aduna informatii despre clienti.

Care este cheia inovatiei in comertul online?

Trebuie sa umplem golurile dintre lumea reala si lumea digitala, oferind solutii pentru nevoile clientilor.

Care sunt principalele probleme intampinate de magazinele online, in ziua de azi?

In primul rand, problemele de operare in „culisele” companiei si logistica. De asemenea, sunt problematice atat punerea accentului pe imbunatatirile tehnice si nu pe clienti, cat si bariera impusa clientilor de ineficienta livrarii „pe ultimul kilometru”.