CMO&Founder @ Peloton Digital Marketing Group [USA]

Richard Prenderville

Titlul prezentării: Cum să înțelegem și să ghidăm comportamentul consumatorului în economia de tip multi-channel

Richard Prendreville este fondatorul Peloton Group, o companie de brand consultancy, creată pentru a dezvolta branduri intrernaționale și pentru a oferi consultanță comunității de investitori în sectorul de sport și lifestyle.
Peloton Group este unicul distribuitor al brandului de lifestyle supremebeingTM în SUA și America Latină.

Prendreville este fostul Vicepreședinte de marketing global la Reebok International, unde a fost responsabil de marketing, media și publicitate la scară internațională. S-a alăturat echipei Reebok in septembrie 2006, de la compania mamă Adidas, unde a fost vicepreședinte de media și new media.

În 2009, Richard a lansat campania „Easy Tone”, ceea ce a condus la învigorarea comunicațiilor în industrie, produsele promovate ajungând astfel la vânzări de nivel nemaivăzut. În 2010, el și echipa sa au lansat „REE”, primul efort de branding al companiei după doi ani. Aceasta campanie de branding a fost memorabilă pentru Reebok, punând punctul de vedere al companiei în centrul discuțiilor clienților. Campania a reprezentat piesa de rezistență a industriei, conducând atât la campania Reetone pentru gama de pantofi sport Easytone, cât și la lansearea ReeZig pentru linia de pantofi Zig Tech.

Mai mult, acesta a condus și eforturile de comunicare are brandului, cu ocazia colaborării Emporio Armani. În 2010, activitatea sa la Reebok i-a adus titlul de Marketer of the Year, din partea Footwear News. În activitatea său la Adidas, Richard a fost responsabil în mod direct de operațiunile globale de media, pe lângă crearea și implementarea strategiei lor de digital media. A fost motorul din spatele principalelor dezvoltări de media la Adidas, incluzând crearea și desfășurarea cu succes a strategiei de digital media a companiei, precum parteneriatele cu Xbox si MTV.

Echipa sa de la Adidas a câstigat numeroase premii ale industriei, printre care se numără și aurul la Cannes pentru cel mai bun advertising în 2006, peste 10 premii Cyber Lion pentru excelență în campanii de digital media și site-uri de brand in 2005-2006 și aurul Media and Marketing pentru cea mai bună campanie interactivă europeană în 2005.

Speaker cu experiență în domeniul marketingului digital, dezvoltarea brandului și new media, Richard a vorbit la evenimente de top din industrie, precum The Media Festival în Veneția, Italia și Yahoo Global Conference în Palm Springs, SUA. În trecut, a făcut parte din juriul Festival of Media, ediția 2009, in Valencia, Spania. A fost invitat ca lector la New York University (Clive Davis School of Recorded Music – Muzica în Publicitate) și la Northwestern University.

Richard este implicat în atletism atât în viața privată, cât și în cea profesională. A participat la peste 30 de maratonuri și triatlonuri, chiar și la competiții triatlon de tip Ironman. Este pasionat de schi și a participat la „Tour of Anchorage, Alaska” și la „American Birkebeiner 50k”. Aceasta are dublă cetățenie americano-irlandeză.