Au mai rămas trei săptămâni până la prima ediție a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM București, evenimentul care reuneşte comunitatea magazinelor online din România.

 

Din ce în ce mai multe magazine online iși concentreaza acțiunile spre optimizarea site-urilor si maximizarea eficienței pentru a se menține la nivelul cerintelor si al competitivitatii. Pentru jucătorii de pe piaţa comerţului electronic, stăpânirea unor bune practici pentru creşterea vânzărilor online şi cunoaşterea celor mai noi tehnici SEO, poate asigura şi menţine un loc mai înalt în topul concurenţei.

În cadrul TeCOMM, vei afla de la cei mai buni specialiști în eCommerce ce trebuie să ştie un proprietar de magazin online in materie de SEO. Indiferent că este vorba de securitatea datelor, de customer support sau de  strategii de promovare, toate subiectele de interes vor fi acoperite de speakerii prezenți.
De la cuvinte cheie la Content Marketing: cum să-ti construieşti strategia SEO în 2015”este tema prezentării susţinute în cadrul TeCOMM de către Cosmin Negrescu, CEO-ul şi fondatorul SEOmonitor. Cosmin și-a început parcursul antreprenorial de la 19 ani, când a înfiinţat agenţia Bunt Studio, care ulterior s-a transformat intr-o agenţie de digital cu o cifră de afaceri de jumătate de milion de euro.

Cosmin Negrescu

În prezentarea sa din cadrul TeCOMM Bucureşti, Cosmin va oferi exemple practice despre cum se analizează corect performanţele în SEO, cum se identifică rapid o oportunitate şi cum se planifică o campanie pentru a îndeplini obiectivele cu ajutorul SEO, fie ele de trafic, vizibilitate sau conversii.  

 

Alături de Cosmin Negrescu va fi prezent și Eugen Potlog, manager în cadrul companiei Conversion. Eugen va vorbi despre cum se planifică o strategie de email marketing  prin creșterea organică a abonaților, segmentarea audienței și trimiterea de campanii personalizate și relevante. Prin workshopul intitulat “Tips & Tricks pentru o strategie de marketing atractivă ”, vei afla cum să folosești emailuri trimise automat catre clienți pe baza comportamentului lor din magazinul online.  

 

 elefant.ro_fashionTot in cadrul TeCOMM Bucuresti, Alen Todorov, directorul de marketing elefant.ro, va vorbi despre “Mecanisme și promoții pentru retail online”- un întreg studiu de caz creat de echipa elefant.ro.

Prin acest workshop își propune să prezinte etapele care trebuie parcurse în crearea unui eveniment de cumpărături online, precum și metodologia necesară pentru evaluarea acesteia: pornind de la conceperea unei idei de campanie, realizarea unui media plan complex, apoi identificarea canalelor de comunicare potrivite.

 

 

 

 

 

 

Eveniment sustinut de: Mobilpay, Profitshare, Mxhost, Mediatic, FreeWifi.