Primavara aceasta este dedicată comerţului electronic. TeCOMM debutează la București cu o primă ediţie pe 7 și 8 mai, la Hotel Crowne Plaza.

 

„Orice, oricând, oriunde” sunt cele trei cuvinte cheie care vor caracteriza comerțul online în viitorul apropiat. Asta crede invitatul special TeCOMM Bucureşti,  Martin Newman – CEO Practicology, una dintre cele mai cunoscute companii de consultanţă în multichannel şi eCommerce din lume.

Martin Newman – CEO Practicology

Martin Newman este un britanic cu o experiență de peste 25 de ani în multichannel, care călătorește în jurul lumii pentru a vorbi despre situația curentă, dar și despre viitorul comerțului online mondial. A fost inclus în top 50 eTail Power al săptămânalului UK Retail Week în ultimii 5 ani consecutiv, este membru al juriului pentru acordarea premiilor PayPal Awards, membru al juriului la Online Retail Awards acordate în Australia și presedinte la Retail Week’s eCommerce summit.

Martin a condus departamentele de vânzări online ale unora dintre cele mai cunoscute branduri mondiale precum Burberry, Harrods şi Ted Baker.

Portofoliul firmei conduse de Martin conţine clienţi precum: Victoria’s Secret, House of Fraser, Waitrose, Tesco, Ted Baker, Hobbycraft, Adidas, Nike, Thomas Pink, National Geographic, Esprit, sass & bide, Super Retail Group, Kathmandu şi Wilkinson.

Aflat pentru prima oară în România, Martin Newman va discuta la TeCOMM Bucureşti despre tendinţele actuale din e-Commerce. Acesta consideră că “persoanele care fac e-commerce trebuie să fie foarte atente la cum îşi tratează clienţii şi că acestea ar trebui să conştientizeze că internetul nu este doar pentru tineri”. El susţine şi că “nicio categorie de produse nu este imună la evoluţie”, astfel încât “în anii următori internetul va fi locul unde va fi luată decizia cumpărării, chiar dacă tranzacţia se încheie acolo sau nu” și că „majoritatea vânzărilor vor fi făcute de pe tablele şi telefoane”, astfel încât nu este suficientă doar o evoluţie în acest domeniu, ci de o revoluţie”, în contextul în care în Marea Britanie, de exemplu, mai bine de un sfert din vânzările online sunt făcute de pe telefon, iar volumul lor creşte în medie cu 10% de la un an la altul.

Martin Newman trage un semnal de alarmă şi în ceea ce priveşte modul în care proprietarii de magazine online înţeleg noţiunea de concurenţă: „Clienţii vor fi globali şi 24 din 7, iar competiţia nu va mai fi locală“.

TeCOMM va avea loc în capitală în perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza. Vor fi două zile intense în care specialişti în comerţ online vor veni cu soluţii pentru afacerea ta de pe internet.

În contextul în care comerţul online se numără printre domeniile care sunt în continuă expansiune în România, alături de IT şi outsourcing, TeCOMM îţi aduce cei mai buni specialişti în branşă nu doar din România, ci şi din străinătate.

Despre ce este vorba la TeCOMM 2015 București?

  • 2 zile de dezbateri și workshopuri
  • 400+ participanți
  • 50+ speakeri  împreună cu antreprenori de succes şi specialişti cu o vastă experienţă în comerţul online din UK, Germania, Rusia, Olanda, Cehia și România
  • Zona Expo, party exclusiv și oportunități de networking excelente
  • 2  evenimente conexe care oferă workshopuri nișate: MarkDay (dedicat specialiștilor de marketing) și RoMagento (adresat dezvoltatorilor de magazine online)

 

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Libero Events este o agenţie de evenimente în domenii precum: turism, home&deco, comerţ online, medical şi antreprenoriat. De asemenea, organizăm târguri şi expoziţii: Touristica, Deco Show şi BookShow. Portofoliu nostru conţine şi conferinţele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, dar şi workshopuri şi seminarii.