April 18, 2015

Învaţă cum să “citeşti” link-urile şi să decodifici strategiile de marketing digital ale oricărui site

Succesul unei afaceri online vine din vizibilitatea pe care o are pentru comunitatea respectivă. Confruntându-ne cu motoare de căutare care elimină site-urile comerciale din topul rezultatelor pentru a le înlocui cu propriile servicii de advertising, menţinerea statutului de competitor redutabil a devenit o adevărată provocare. Pentru jucătorii de pe piaţa comerţului electronic, stăpânirea unor bune practici pentru creşterea vânzărilor online şi cunoaşterea celor mai noi tehnici poate asigura şi menţine un loc mai înalt în topul concurenţei.

În cadrul ediţiei din Bucureşti a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM aflaţi de la Sergiu Drăgănuş şi Răzvan Gavrilaş care este cel mai important factor pentru a ajunge sus în rezultatele Google.

Răzvan Gavrilaș, este fondatorul și Chief Architect CognitiveSEO, un set de tool-uri SEO focusate pe analiza în profunzime a ranking signals. Cu o experienţă de mai bine de 10 ani în marketing afiliat şi optimizarea motoarelor de căutare, 14 ani de experienţă în programare şi web development, a trecut de la Web Developer la Super Affiliate pentru reţele internaţionale extinse.

Cu accentul pus pe tot ceea ce înseamnă motor de căutare, el a dezvoltat strategii pentru stand-out search engine updates.

raz

În cadrul TeCOMM,  Răzvan va discuta despre importanţa link-urilor pentru a ajunge în top în rezultatele Google. El susţine că link-urile pot, fie să impulsioneze ierarhizarea site-ului tău, fie să îl penalizeze. Chiar dacă link-urile nu vor mai avea așa mare importanță în creșterea în rank, acestea vor spune intotdeauna o poveste în detaliu al siteului.

Învaţă cum să “citeşti” link-urile şi să decodifici strategiile de marketing digital ale oricărui site, aşa cum nu a mai fost posibil in trecut!” este îndemnul lui Răzvan Gavrilaş pentru cei care vor participa la TeCOMM Bucureşti.

 

Sergiu Drăgănuş este Co-fondator şi CEO GeoRanker şi deţinător LocalSEOBoard.com, fiind recunoscut în cadrul industriei de search marketing ca o figură proeminentă în Local SEO. Sergiu şi-a început cariera în online în 2006, ca domainer, când domeniile .eu tocmai fuseseră lansate, prin înregistrarea şi menţinerea unui portofoliu de mai mult de 45k nume de domenii. Nevoia de identificare de tehnici de Growth-Hacking l-a determinat să înfiinţeze platforma GeoRanker, realizând analize competitive pentru lideri de renume mondial ca Rolex, Hilton, Remax.

665133_4077390572271_880527317_o

 

În cadrul workshopului susținut de Sergiu la TeCOMM Bucureşti, veți învăţa cum să creaţi strategii Local SEO pentru ierarhizarea competitorilor internaţionali şi nationali în Google SERPs, prin definirea locaţiilor targetate şi a publicului ţintă, prin identificarea competitorilor şi prin optimizare continuă.