April 26, 2016

Top playerii eCommerce-ului national, prezenti la TeCOMM Bucharest

TeCOMM Bucuresti 2015

Peste 270 de retaileri online si reprezentanti din domeniile conexe din Bucuresti, Sofia,  Constanta, Iasi, Bacau, Oradea, Fagaras, Targoviste, Piatra Neamt, Botosani, Suceava, Sibiu, Targu Mures, dar si Chisinau au luat parte la Conferința de eCommerce TeCOMM.

Pe 21 Aprilie a avut loc in Bucuresti (Athenee Palace Hilton) editia a VIII-a la nivel national TeCOMM, eveniment dedicat industriei de eCommerce din Romania.

Piata de eCommerce se afla in continua dezvoltare, iar platformele de socializare ne ofera oportunitatea de a cunoaste mai bine clientul si dorintele sale, prin aplicatiile pe care le dezvolta si noutatile la care ne conecteaza.

Conferinta este foarte bine organizata, apreciez calitatea speakerilor, apreciez calitatea prezentarilor și de asemenea, apreciez calitatea conexiunilor pe care le poți dobândi aici. Am intalnit oameni cu adevarat speciali, asa ca da, mi-a placut tare mult. In timpul prezentarii mele, audienta a fost nemaipomenita, entuziasmata, implicata, a fost exact ceea am căutat: oamenii de top din industria eCommerce-ului.”, este de parere Karol Karpinski.
Una dintre cele mai importante conferinte de eCommerce din Europa de Est a inceput cu sustinerea primului live de la o conferinta de eCommerce si aceasta a fost TeCOMM, din 21 aprilie, momentul live fiind moderat de gazda evenimentului, Calin Biris.

Speakerii prezenți la eveniment au fost invitati la dezbateri, prezentări și workshop-uri strategice, dedicate industriei de eCommerce. ”Este o conferinta impresionanta, se simte o energie foarte frumoasa  in sala si oamenii sunt interesati de subiectele prezentate. Sunt impresionat si de nivelul speakerilor care s-au adunat aici (la TeCOMM)”. ” Este un potential mare de a intalni oamenii aici”, afirmă Steen Rasmussen.
Cu o atmosfera prietenoasa, prin prisma pasiunilor si joburilor comune ale participantilor, dar si riguroasa prin studii de caz, eficientizare si solutii aplicabile pentru retailerii magazinelor online prezenti, aceasta editie s-a dovedit a fi una de succes.

Participantii s-au intalnit cu experti recunoscuti pe plan international precum  Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE@Facebook, Cătălina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE@Facebook), David Rothwell din UK (autorul best-seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce”), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analiști în digital marketing din Europa, recunoscut ca “World’s Best Analytics Practitioner”), Chris Jones din UK (eCommerce specialists@Blueleaf – una dintre cele mai premiate agenții de digital și eCommerce din UK), Lenneke van der Meijden din Olanda (eCommerce Manager@Euroflorist – lider de piață pe Europa în servicii de livrare online de flori).

In cadrul Conferintei, marii jucatori din comertul electronic romanesc (eMag, Flanco, FashionDays, Paravion, UrgentCargus, MobilPay, MasterCard, ProfitShare, Zoot.ro, Veinteractive, Conectoo, Banca Transilvania, ContentSpeed si DWF) la care se adauga o multime de alte nume importante din domeniu, au vorbit despre situatia curenta a pietei, rezultate si solutii eficiente, oportunitati de dezvoltare, provocari si strategii despre cum trateaza expertii diferitele probleme din sfera eCommerce, s-a discutat despre cifre, statistici și tactici eficiente de promovare si fidelizarea clientilor.

Tema centrala a fost #powertothecustomers, ceea ce a demonstrat ca un consumator este pretentios, atent la detalii, pregatit sa converteasca, dar si sa primeasca motive de a ramane fidel brandului ales.

Power to the customers. Adevarat sau fals? “Da, adevarat. De fapt, acesta a fost si cel de-al treilea punct pe care l-am mentionat in prezentarea mea despre online trends, in acest moment consumatorul este la putere, și am menționat în ultimul punct faptul ca in acest moment clientul poate alege unde sa consume continutul”, afirma Karol Karpinski, Facebook.

Workshop-urile au adus in atenție tooluri strategice pentru ownerii magazinelor online. Ce reprezintă in zilele noastre e-mail marketing-ul? In urma unui studiu efectuat în 2015 de MarketingSherpa, a reiesit faptul ca  peste 70% din consumatori prefera ca brand-urile sa comunice cu ei prin intermediul email-ului, conform datelor prezentate in workshop-ul susținut de Eugen Potlog, Manager Conectoo.

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:
Gold Sponsor: MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Official car: Tiriac Auto, CityLimo
Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus
Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi, ContentSpeed.

Despre Libero Events
Libero Events este agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnatura careia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi targuri: Touristica.
—————————————————–
Laura Biriş
Project Manager Libero Events
0728484102
laura@liberoevents.ro

Parteneri principaliTeCOMM