Victor Tighinean si-a inceput cariera in industria de încaltaminte in 1998. A inceput cu cateva branduri mai mici, iar in 2004 a obtinut franciza ECOO pentru Romania și Republica Moldova. În același an a deschis primul magazin ECCO in Cluj-Napoca.

Cu o implicare continua pe partea de dezvoltare a brandului si a afacerii, in prezent numara 24 de magazine in cele mai importante orase ale tarii si un magazin online.

Victor Tighinean vine la TeCOMM in 26 si 27 apilie, la Radisson Blu Hotel***** în calitate de speaker. Vom discuta impreuna despre comertul electronic european, legislatie si multe alte aspecte ale vanzarilor catre pietele externe. Intregistrarile continua pe: www.bucharest.tecomm.ro/register

Care sunt ingredientele unei afaceri online de succes?

Pentru a avea o afacere online de succes avem nevoie de:

  • un site optimizat cross-browser si cross-device (design, viteza, pasi pana la achizitie),
  • un stoc suficient si divers de marfa,
  • un customer service impecabil.

 Care sunt top 3 cele mai frecvente greseli ale magazinelor online?

  • Lipsa de strategii, obiective. Implicare partiala. Nu poti avea o afacere de success cu o implicare part time!
  • Bugete limitate, in special de marketing. In plus, bugetele sunt alocate pentru achizitii de clienti noi si mai putin pentru fidelizarea celor existenti. In acelasi timp cu un buget incomparabil mai mic, investit in relatia cu clientii fideli putem crestere frecventa tranzactiilor si a cosului de cumparaturi.
  • Multi antreprenori se bazeaza doar pe feeling, totusi pentru o afacere de success este nevoie sa combinam feeling-ul cu statistici din Google Analytics, cu AB testing si sa analizam cat mai des comentariile consumatorului.

Cum incercati sa va mentineti o relatie cat mai buna cu clientii?

Incarcam sa ne respectam clientii, sa cream o experienta cat mai placuta de cumparare, incercam sa nu-i dezamagim. Mentinem o relatie buna prin informarea clientilor fideli, prin abordare personalizata, prin abordare omnichannel.

Care este aspectul de care trebuie sa tinem mereu cont atunci cand lansam magazinul online si in alte tari?

In primul rand legislatie. Site-ul si customer service-ul trebuie oferite in limba consumatorului.

Care sunt diferentele de cumparare in tarile in care activeaza ECCO Shoes ?

Poate cea mai importanta diferenta este metoda de plata :majoritatea platilor se fac cash in tarile est europene si cu cardul in vest. Un motiv invocat este increderea consumatorilor, dar cred ca o explicatie in vest poate fi faptul ca majoritatea site-urilor nu ofera posibilitatea de plata cash.