Adriana Lyon-Shaw este Global Head of B2B Marketing, cu accent pe comerțul electronic și pe piețele internaționale. În prezent, administrează e-marketplaces din sectoarele Petrol & Combustibili, Administrație și Mașini Industriale și o echipă de 12 persoane la nivel global.

În 7 martie la TeCOMM București, Adriana Lyon-Shaw  a susținut o prezentare despre Tips and tricks of online promotion – tot ce trebuie să știi despre vizibilitatea digitală. În interviu ne enumeră de ce trebuie să ținem cont pentru a crește vizibilitatea online.

Cred că este foarte important pentru oameni să știe despre prezența lor online, adică SEO. Am văzut multe business-uri care nu țin cont de Meta Description Tags, Title Tags, redenumirea imaginilor și cred că dacă folosești mai multe keywords în descriere este suficient, dar nu e așa. Trebuie să avem în vedere conținutul, trebuie să ne gândim cum ne conectăm cu acei oameni care caută produsele noastre.” declară Adriana în cadrul interviului.

Află mai multe în interviul de mai jos: