“Ceea ce este în vogă nu va salva industria de modă. Doar ideile ne pot salva”

Cu acest statment, Fashion Innovation Award, eveniment organizat de NetComm Suisse e-Commerce Association sub patronajul orasului Lugano a dat startul pregatirilor evenimentului. TeCOMM este partener Fashion Innovation Award si va fi prezent in cadrul evenimentului in perioada 25-26 martie 2018, pentru a va aduce ultimele noutati in materie de digital in fashion.

Lumea modei a condus, oarecum accidental,  revoluția digitală din ultimii ani, experimentând o etapă de noi prespective ale consumatorilor, încercând să integreze noi tehnologii și o nouă paradigmă a comerțului. Și într-o anumită măsură a reușit, însă anumite branduri se chinuie să țină pasul cu acest ritm alert. Pentru companiile de comerț și modă acest lucru înseamnă o luptă continuă pentru supraviețuire.

Cu toate acestea, nu toate creațiile inovatoare au însemnătate, de aici și nevoia pentru Fashion Innovation Award – premiu care este oferit ideilor care au un impact pozitiv asupra brandurilor, consumatorilor și comerțului – promovat și administrat de Loomish SA. Prima întrebare pe care și-o pune juriul este: ce reprezintă de fapt inovația pentru industria de modă și comerț?

În zilele noastre, cu toții apelăm la tehnologie când simțim nevoia de schimbare. Aplicațiie, websiteurile și tehnologia digitală sunt considerate de cele mai multe ori singura soluție. Chiar dacă acest lucru este adevărat sau nu, indiscutabil este că nicio tehnologie nu poate transforma radical lumea modei dacă nu satisfice cerințele societății și a consumatorilor. Pentru a profita de avantajele revoluției digitale nu este de ajuns să copiezi alte branduri sau să utilezi utimele tehnologii. Este nevoie de o politică capabilă să cuprindă toate nevoile brandurilor și să le combine cu oportunitățile oferite soluțiile actuale.

Mai mult decât atât, Premiul pentru inovație în modă speră să genereze și să contribuie la discuția și explorarea liderilor din industrie, permițând nu numai celor mai bune tehnologii să apară, ci și să crească și să susțină ecosistemul unde se dezvoltă.

Vor putea magazinele viitorului să îi ofere cumpărătorului posibilitatea de a-și alege produsele în funcție de țară, fabricație sau responsabilitatea socială a brandului? Va veni ziua când îmbrăcămintea va primi denumirile creative de care se bucură în prezent brandurile de  ceai, cum ar fi “infuzie de armonie” sau “elixir de relaxare”? Functional Wear va îndeplini nevoile la care nici măcar nu am visat?  Jörg Hensen de la Loomish SA este încântat de start -uprile și comaniile nu demult înființate care au aplicat pentru premiul de Inovație in Modă prezentând soluții pentru probleme legate de retur, nu doar le nivel tehnic, dar și în materie de strategie și politică generală. Acesta declară „experiența utilizatorului, economia și invoația digital trebuie să se unească pentru a transmite un mesaj etic, valoros și productiv. Asta face un brand inovativ și solid.”

Florence Labati, partener @ Loomish SA, unul dintre jurați spune „premiul pentru Inovație în Fashion dispune de toate resursele pentru a transforma lumea modei. Suntem foarte curioși cum poate inovația digitală să schimbe lumea modei. Moda are nevoie de tehnologie care să poată răspundă și să anticipeze nevoile. ”

Evenimentul Fashion Innovation Award se desfasoara in perioada 22-27 martie 2018, in Lugano (Elvetia). Evenimentul se adreseaza industriei de fashion. Pentru detalii  legate de participare din partea TeCOMM va rugam sa ne contactati:

Persida Deac
persida@liberoevents.ro.