November 14, 2017

FashionUP își continuă extinderea internațională prin achiziționarea unui magazin online din Italia

FashionUP își continuă extinderea internațională prin achiziționarea unui magazin online din Italia

 

Anul 2017 a fost prolific pentru FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din România, iar extinderea pe încă o piață internațională este o confirmare în acest sens. Compania a achiziționat la începutul anului site-ul PiuStyle.com, care va fi varianta pentru piața italiană a magazinului online.

 

PiuStyle.com este operat de către o companie înregistrată în Torino, dar suportul tehnic, activitățile specifice de call-center și marketing vor fi coordonate de la sediul central din România. În Italia se vor desfășura operațiunile logistice, administrativ-financiare și legale.

 

Este o provocare să intrăm pe piața din Italia, mai ales pentru că este de 15 ori mai mare decât cea din România: ultimele estimări ale pieței online de fashion indică o valoare de 2,5 de miliarde de euro pe 2017. Pentru magazinul PiuStyle, estimăm o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro pentru anul viitor”, a declarat Alin Stanciu, fondator și CEO FashionUP.

 

În prezent, pe site-ul PiuStyle sunt disponibile 10.000 de produse urmând ca, până la sfârșitul anului, să fie adăugate și restul de 60.000 de produse deja prezente în oferta FashionUP.

 

Extinderea pe piața din Italia va facilita, de asemenea, accesul către noi furnizori și diversificarea portofoliului de branduri. “De-a lungul timpului, am explorat posibile parteneriate cu diverși furnizori internaționali, care n-au fost deosebit de încântați de acoperirea strict regională a FashionUP. Deschiderea operațiunilor într-o piață occidentală foarte mare ne va da mai multă putere de negociere în fața furnizorilor și, cu siguranță, va crește varietatea de produse disponibile pe FashionUP”, a completat Alin Stanciu.

 

Platforma FashionUP activează de opt ani pe piața din România. La doi ani de la debut, a deschis o reprezentanță în Bulgaria, urmată în 2016 de preluarea operațiunilor Click4Fashion din România, Bulgaria și Ungaria. În acest moment, compania activează pe patru piețe internaționale, Italia fiind cea mai recent adăugată pe listă.

 

Studiem și potențialul altor piețe, dar în 2018 ne concentrăm pe cele patru piețe existente. Platforma FashionUP e multi-currency și multi-language, așa că localizarea ei nu este o problemă”, a declarat Alin Stanciu în legătură cu perspectivele de continuare a extinderii internaționale.

 

Despre FashionUP

 

FashionUP, magazin online cu produse dedicate întregii familii, s-a remarcat în cei opt ani de existență pe piața din România prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piață.

 

Clienții care aleg să cumpere prin FashionUP sunt preocupați de felul în care arată, sunt pasionați de domeniul fashion și de tot ceea ce apare nou, iar mulți dintre ei aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevărat importante.