CEO @ SiteTuners

Tim Ash

Tim Ash, speaker internațional de origine americană, este autorul celor mai bine vândute două cărți despre optimizarea paginilor web (traduse în șase limbi). În prezent este CEO SiteTuners,  agenția  strategică de optimizare a ratei de conversie, cu birouri în San Diego și Tampa. Tim are expertiză în designul centrat pe utilizator, în convingerea și înțelegerea comportamentului consumatorului online și în testarea paginilor web. La mijlocul anilor ‘90 a devenit unul dintre pionierii în disciplina de optimizare a ratei de conversie a site-ului.

Facebook, Google, Yahoo!, American Express, Canon, Nestle Sears, Expedia,  eHarmony, Symantec, Intuit sau Autodesk sunt doar câteva dintre brandurile de succes cu care Tim a colaborat în ultimii 20 de ani și cărora le-a oferit din expertiza sa inovatoare ajutandu-le să își crească vanzările și veniturile.

Pe lângă serviciile de cosiliere strategică, Tim este un speaker de prestigiu în domeniul marketingului digital și prezentator la conferințe de nivel mondial precum: Content Marketing World, DreamForce, Inbound, Internet Retailer, Affiliate Summit, Shop.org, PubCon sau SMX.

El este fondatorul și președintele evenimentului internațional Digital Growth Unleashed (denumit înainte: Conversion Conference) și colaborator pentru publicații online și print precum: ClickZ, Website Magazine, Visibility și altele. Din 1995, a scris peste  200 articole care au fost publicate și este autorul bestsellerului

Mai mult, Tim este vocea online a optimizării conversiilor, găzduind emisiunea Landing Page Optimization difuzată pe Cranberry.fm. Tim Ash a fost declarat de Forebs ca fiind în top 10 experți în marketing online și de Entrepreneur Magazine ca  Online Marketing Influencer To Watch.

Tim Ash a obținut diplome “with highest distinction” în Ingineria Calculatoarelor și Știința Cognitivă de la UC San Diego, în cadrul unei burse UC Regent (cea mai mare bursă academică acordată de sistemul UC). În timpul studiilor de doctorat la UC San Diego, a obținut diploma de masterat în Computer Science.

„Comerțul electronic este un domeniu cu ascensiune rapidă, dar mulți dintre marketerii online nu obțin rezultatele maxime din campanii pentru că se concentrează doar pe tehnologie. Cele mai eficiente instrumente de persuasiune sunt adânc înrădăcinate în creierul nostru. Pe durata prezenței mele la TeCOMM, voi expune cele mai puternice principii de neuromarketing care influențează subconștientul vizitatorului magazinului tău online!”, declară speakerul de origine americană.